יומא טבא לרבנן: סיום הש"ס בישיבת "אורייתא"

נתי קאליש No Comments on יומא טבא לרבנן: סיום הש"ס בישיבת "אורייתא"

בליל נר א' דחנוכה נתלכדו ברוב רגש מאות תלמידי ישיבת 'אורייתא' שבעיה"ק ירושלים לחגוג בשמחת התורה את המעמד האדיר והמרומם 'סיום כולא תלמודא' שנלמד בעמל ובשקידה על ידי חברם לספסל הלימודים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסימן 'כי נר מצווה ותורה אור' החלו ימי החנוכה הנעלים בין כותלי הישיבה, במעמד המפואר שהתקיימה בהיכל הישיבה אשר הוכן וקושט כראוי וכיאות לכבוד התורה ולומדיה, פתח והנחה את המעמד מנהל הרוחני הרה"ג ר' דוד שפר שליט"א אשר ברוב רגש ביטא את רגשי הלבבות כשאחד מפירות ההילולים שנשתבחה בהם הישיבה הקדושה 'אורייתא' זוכה להגיע ליומו הגדול ולסיים את כל הש"ס כולו לאחר שנים של עמל ויגיע בתורת ה' בין כותלי הישיבה אשר שמה הטוב הולך לפניה ומכרזת עליה כמקום שמגדלין בו תורה וירא"ש טהורה.

במרכז המעמד זכו המשתתפים לקבל את פני כ"ק מרן האדמו"ר מערלוי שליט"א אשר הגיע במיוחד לפאר את המעמד ולהביע את הערכתו לכבוד מסיים הש"ס, חתן השמחה נתכבד לסיים את הש"ס ולאחר אמירת ההדרן ברוב התרגשות אמר קדיש כ"ק מרן האדמו"ר מערלוי שליט"א כשמיד לאחמ"כ פצחה התזמורת בשירה אדירה לכבודה של תורה כשכל הקהל מפזזים בעוז ונותנים כבוד ויקר לתורה ולומדיה עד שנעו אמות הסיפים מהשמחה הגדולה "שמחת אורייתא".

דברי ברכה נשא כ"ק מרן האדמו"ר מערלוי שליט"א כאשר בדבריו העלה על נס את סיום הש"ס בימי החנוכה המאירים כאשר הוא ממשיך בדברי הערכה לכבוד גומרה של תורה.

בשיא המעמד נשא דברים נרגשים מקירות ליבו חתן השמחה הבה"ח שמעון גרוסמן ני"ו, דברי שבח והודיה לבורא העולמים על שזכה להגיע לשמחתו הגדולה לאחר שנות עמל ויגיעה עצומה, לאחמ"כ קשר כתרי תודה לאכסניה של תורה ישיבת 'אורייתא' המעטירה אשר אודות להשקעתם העצומה תמידין כסדרן של רבני וצוות הישיבה שליט"א זכה להגיע ליומו הגדול והנרגש.

כן נשאו דברים פה מפיק מרגליות הרב נחמן גרוסמן שליט"א והרה"ג ר' ישעי' גוטפרב שליט"א ר"מ בישיבת אורייתא אשר באמרותיהם המתוקות מדבש ובנויות לתלפיות הטיבו לייקר ולהעריך את כבוד התורה והוגיה בטהרה, הם גם לא הסתירו את התפעלותם כאשר בין כותלי הישיבה עולים ומתעלים תלמידים יקרים וחשובים במעלות השקידה והתמדת התורה בשמחה ובחדוותא דאורייתא.

בברכהמ"ז נתכבד אביו של חתן השמחה ני"ו כשלאחמ"כ יוצאים כל תלמידי הישיבה בריקודים אדירים לכבודה של תורה כאשר השמחה עולה ומרקיע שחקים והכל שמחים ועולזים בשמחת חבריהם היקר.

לאחר שעות נעלות וגדושות של שמחת התורה ולומדיה נסתיימה המעמד האדיר אשר ייחרט לדורות עולם, באותיות של זהב, בלבבות משתתפיה ובדברי ימיה של ישיבת 'אורייתא' המעטירה.

 



0 תגובות